poniedziałek, 25 stycznia 2016

KOLORY stycznia

Witajcie Kochani!
Hello everyone!

Troszkę się denerwuję, ponieważ jest to dzisiaj mój debiut w organizowaniu wyzwań! :)
Mam nadzieję, że dam radę i razem z Wami będziemy się świetnie bawić!
I'm feeling a little nervous, because it's my debut here, organizing the challange! :)
I hope will can manage and you will have fun!

Ponieważ mają to być kolory STYCZNIA, a styczeń kojarzy mi z karnawałem postanowiłam wybrać...
It's color challange and because it's JANUARY and carnival time I choosed...

CZARNY, BIAŁY i ZŁOTY!
BLACK, WHITE and GOLD!

Czarny i biały, klasyczne kolory, które mam nadzieję ułatwią Wam zadanie
...do tego odrobinę złota:) i GOTOWE!
Black and white, classical and quite easy palette,
and a little addition of gold :) VOILA!

Technika - dowolna!
Bawimy się od dziś do 24.02.2016
Technique is optional!
You've got time untill 24th February 2016



....a tak z wyzwaniem poradził sobie nasz zespół!
...and here's how our DT managed!


anett-art
wykonała słodką PANDĘ filcowaną na sucho
created sweet little felted panda bear



Creative Hobby
przygotowała pudełko na drobiazgi
prepared box for small accessories



Daget - Art
wykonała piękną ramkę z fotografią
created beautiful photo frame


Elżbieta A.
zrobiła transferowy obraz w złotej ramie
made transfered picture in golden frame



ramkę w stylu glamur
  frame style glamur



Yagoshka
 przygotowała plakat motywacyjny
prepared a motivational poster


Czarna Biedronka
ozdobne spinki
decorative pins


3 komentarze:

  1. Wszystkie inspiracje wspaniałe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat te kolory za mną "chodzą" ;) Piękne inspiracje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do zabawy, bo zestaw kolorów jest intrygujący, chociaż z ich sfotografowaniem miałam nie lada problem - nie umiem i tyle:)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP